overijssels golf kampioenschap

Op zondag 6 oktober 2024 is GC Zwolle gastheer van het Overijssels Golf Kampioenschap (OGK). Die dag strijden acht Overijsselse golfclubs, te weten, GC Hooge Graven, GC de Koepel, GCC ’t Sybrook, GC Driene, Sallandsche GC, GC Lage Mors, Twentse TC en GC Zwolle om de titel beste team van Overijssel, tevens is er een prijs voor de individuele winnaar bij de dames en heren.
GC Zwolle is de afgelopen twee jaar teamwinnaar geworden en heeft de individuele titels bij de dames en heren in de wacht gesleept.
De OGK commissie GC Zwolle
Adri Zuure, Marijke Ebbens, Hans Broeks, Hans Mulder, Bert Ebbens.

Gezocht:  Vrijwilligers voor het Overijssels Golf Kampioenschap

Om dit mooie evenement in goede banen te leiden, hebben we veel vrijwilligers nodig. Denk hierbij aan spotters, begeleiders voor de toeschouwers, doorgeven van live scores, parkeerbegeleiders enz.
Wil je ons helpen, meld je dan aan bij Adri Zuure (mail of 06-40297301)

Winnaars OGK 2024